Rubrik

Datum: 2014-03-04 / Tid: 06:25:25
hej hopp
Här borta fortsätter min slöa ledighet och jag börjar bli uttråkad. Maken jobbar och jobbar, önskar jag hade något extra jobb men det är inte så enkelt när jag bara kan jobba 2 veckor i månaden.
 
Igår när jag var påväg hemöver efter min dagliga morgon promenad stannade jag till på bageriet och köpte mej en Berry and white chocolate scone till frukost. Har inte ätit en sån på flera månader och dom är ju så god. 
På torsdag när vi får lön tänkte jag gå till frissan och fixa håret. Även det var flera flera månader sen senast så det är verkligen dags att piffa upp det lilla jag har på skallen. Kanske passar på att gå på bio i samma veva. Måste få dagarna att gå på något vis.
senast vi var på bio såg vi Robocop med svenska killen i huvudrollen. Vi var inte alltför imponerad av filmen. Den var inte dålig men den blev nästan lite tråkig emellanåt. Jag hade önskat lite mera action. 
 
Nu har jag en potatisgratäng i ugnen och kycklingen fixat jag när Derek kommer hem. Men det blir inte än på några timmar. Förbereda kan man alltid.
 
ha en bra dag alla 
 
 
Byggnaden en vi bor i på ledigheten
 
 
 
Surfers by night
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0