Bilder

Datum: 2009-04-06 / Tid: 17:29:10
Det är alltid roligt att se bilder så jag tänkte slänga upp bilder från min och Ericas kanon roliga kryssning till tallin.



Erica med sin Gin & Tonic



Våran båt Romantika



Färdig att Festa!! Bortse från myssockarna på mina fötter!



Erica är oxå redo!



Härlig färg eller hur? Bluesea drink hette den. Pricken över i med körsbäret i botten



Shopping i tallin! Jag hittade en äggstol att vila i



Efterrätt på buffén



Trappor av Guld

Nu orkar jag inte lägga in fler :)

Kommentarer
Postat av: Erica

haha, ja fy fan va roligt vi hade där på kryssingen!

Ja tänkte tala om igår att ja åxå hade skaffat blogg :D men tänkte jävlas med dig först att du hade skaffat. Men ja kan inte hålla de längre;P mohaha...

Snarast måste de ske en kryssning!!!;P

2009-04-07 @ 10:25:34
URL: http://lapingirl.blogg.se/
Postat av: Erica

Jaa, de är ju bara en måand kvar. de går fort.

Det gåt ett mindre fartyg till riga nu. men den 9 maj börjar Romantika gå den rutten.Men du, gå in och titta på nya båten som ska börja gå till Tallin! vill åka!!!!

2009-04-07 @ 15:32:22
URL: http://lapingirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0