De var denna dag...

Datum: 2009-04-21 / Tid: 21:56:50
Vad fort dagarna går när man är ledig. Tycker det borde vara tvärtom, att dom går fort när man jobbar och långsamma när man är ledig :)
På eftermiddagen för jag och syrran och hyrde film, Reservation Road, den var jätte bra! Klart värd att se. Vi köpte med oss mat hem till syrran från alamanda. Jag köpte en jättegod pastarätt och för jenny blev de en kebabrulle. De va mysigt.
Nu ska jag lägga mej på soffan och läsa några sidor ur min bok innan jag somnar.

Natti natt!



Här kommer en bild på mitt nya tillskott i örat!! Nöjd,nöjd :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fan har du i örat kvinna!!!haha

2009-04-22 @ 16:34:41
Postat av: Sandra

Snyggt! :D

2009-04-23 @ 08:33:33
URL: http://brokenpiece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0