Det okända!

Datum: 2009-04-15 / Tid: 19:24:59
Ikväll är det tv programmet Det okända på tv4+ och ikväll handlar det om prästgården borgvattnet som jag bodde i en natt med några kompis förra sommaren. Jag tänker inte missa det programmet. Det kan ju vara roligt att höra vad mediet säger om stället. Spökar vet jag redan att det gör där.

Imorn är jag leeedig!! Eller egentligen inte för från 16-21 ska jag jobba på gymmet. Men det är en kille där och praktiserar så man har ju mycket hjälp med städningen och så. Då har man mer tid för kunderna.

Mitt illamående gick iaf över imorse när jag hade kommit igång att jobba, skönt de iaf. Men jag tror jag tar vila från träningen den här veckan. Kör på morgonpromenader istället bara. Finns ingen energi kvar när jag kommer hem från jobbet. Imorn skulle ju ha vare min enda lediga dag på hela veckan, men det är inte samma att jobba nere på gymmet precis, men ändå.
Nä nu ska jag ta och invänta det okända.

'

Drömkåken i borgvattnet



Huset som gud glömde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0