Dilemma :/

Datum: 2009-04-23 / Tid: 17:03:56
Jag vet inte om jag ska cykla idag eller inte, jag skulle ju vilja för de är så himla roligt, men samtidigt har jag inte haft nån vilodag den här veckan och de behövs ju. Men cyklingen börjar om en timme och jag har inte ätit middag än, och det är inte så roligt att cykla med magen full av mat, nej nej. Tror nog det blir vila idag. Lägger mej nog i soffan med en bok och slappnar av. Har varit så himla mycke på jobbet idag. Har varit med om det äckligaste i hela mitt yrkesliv!! tänker inte nämna vad men de va inte mysigt kan jag lova. Gross!!

Nä nu ska jag börja med att äta middag så får jag bestämma sen vad jag gör.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0