...

Datum: 2009-04-09 / Tid: 12:09:54
Tycker det är så himla svårt vad man ska skriva för rubrik :S Om det inte är nå speciellt man ska skriva om förstås.

Jag är lite orolig för Lill Isa för hennes underläpp är jätte svullen. Det är som en stor bubba hela läppen. Men hon verkar inte ha ont iaf, men jag vet inte om hon tycker det är svårt att äta, för hon brukar alltid äta på en gång man ger henne blöt mat men hon har inte gjort det idag, det jag la fram imorse ligger fortfaranade kvar. Får se hur de ser ut imorn.

Idag är de skärtorsdag. Tiden går så himla fort, tycker de nyss va julafton.
I morgon ska jag och Robert till hans syster och äta och dricka vin. Kommer förmodligen bli utgång efter det.
På lördag ska vi till R:s mamma och äta och på söndag ska vi till min pappa och äta.
Tycker det är jobbigt att äta borta :S
Men man får väl offra sig nu i påskhelgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0