Hurtbulle nr 1

Datum: 2009-04-06 / Tid: 11:30:10
Det är jag de :D
Imorse var jag ute på en jättehärlig morron promenad, de va solbrillor på och bra musik i öronen. Synd bara att de blev molnigt efter halva vägen. Men men..
Det är så himla skönt att vara ledig idag. Nu ska jag snart äta lite lunch, sen blire till att städa, träna och dega lite :)
Ska eventuellt på bio ikväll med Erica. Det kan ju va mysigt.

Jag har haft jätte många olika drömmar inatt, kommer ihåg jättemycke, annars brukar jag bara minnas lite svaga delar, men inte inatt, Vissa av nattens drömmar ville jag inte vakna upp ur, medans andra var mindre roliga, snudd på mardömmar.

Nä nu kurrar magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0