Snö?

Datum: 2009-04-16 / Tid: 11:11:20
Fan ska de komma snö för? Blir så less. I förrgår gick jag utan jacka på jobbet och det var hur varmt och skönt som helst, idag snöar det. Typiskt april väder? joo.
Det var en jobbig morronpromenad imorse, hade på mej för mycket kläder och träningsvärk i rumpan. Usch, ville bara komma hem. Nu har jag precis sett på 27 dresses, den var jätte bra.
Idag blir det inte mycke gjort tror jag, ska försöka städa till i min garderob för det bara väller ut kläder över sovrumsgolvet. Sen  ska jag ju jobba på gymmet från 16. Känns inte så lockande på min lediga dag men vad gör man inte för lite extra kronor :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var ju den filmen du, jag och Vicky såg när ni var här hos mej ;D

2009-04-18 @ 16:03:04
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0