Trött och Slut

Datum: 2009-04-12 / Tid: 14:29:23
Det kan jag säga att jag är efter den här helgen.
I fredags var vi ju hos Camilla och Micke, käkade jättegoda enchiladas och drack mycke vin :) En jättemysig kväll.
Igår mådde jag som  jag förtjänade, uscha. Käkade påskmiddag hemma hos Roberts mamma, det var lite folk där så de var trevligt. När vi kom hem bytte jag om sen sprang jag iväg till jenny som hade fest. Det var tappert av mej med tanke på hur dåligt jag mådde. Men en vinare senare var illamåendet borta :)
Gick hem från jenny vid halv 3 tiden tror jag, hade sällskap av stoffe, Danne och Malin.

Ikväll blire middag hemma hos pappa. Tror det blir en tidig kväll för mej. Ska ju upp och jobba imorn. BLÄÄ!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tycker det är rätt åt dej att du ska jobba imorgon :P nu har ju jag jobbat hela helgen ;P Skämt och sido. Hoppas du hade skoj :)

2009-04-12 @ 21:44:06
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0