VÄRME!!!

Datum: 2009-04-13 / Tid: 20:22:17
Gud vad underbart varmt det har varit idag.  det är så typiskt att man måste jobba när de är så fint väder. Jag jobbade kvällen idag, eller jag är fortfarande kvar på jobbet :P. Om jag inte skulle ha jobbat kvällen tror jag nästan jag skulle vela ha tuttat på grillen på innergården och grillat fläskfilé. Jag är köng på att grilla, blir alltid supergott. I sommar ska jag och älsklingen grillla jätte mycke. Fiska ska vi göra oxå. Då kan man grilla korv medans man fiskat :D jag pratar mat nu för jag är så himla hungrig. Ska förbi på affären efter jobbet och köpa tillbehör så jag kan göra varma mackor när jag kommer hem.

Nu ska jag "docka" ur den dyra digitala pennan som vi måste släpa på när vi jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0