zZzZz

Datum: 2009-04-15 / Tid: 21:48:52
Nu blir det till att knoppa. Jag är inte sådär supertrött men jag tänkte kliva upp tidigt imorn för att promenera så det är bara bra att jag lägger mej i tid. Har inte ens nå linser på mej nu så jag ser knappt vad jag skriver. Det är ju jävlar att man ska ha dålig syn. På tal om det måste jag ringa optikern om ett nyss lass med linser. Det är en utgift som inte är ett dugg rolig. Det är så himla dyrt med både linser och glasisar, jag rycker det borde vara gratis för folk kan faktiskt inte rå för att dom ser dåligt. Inte precis nåt man har valt. det kunde ha fått varit billigare iaf.
Nä nu ska jag stänga ögonen för idag.

Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0