Äntligen!

Datum: 2009-08-07 / Tid: 13:18:10
Nu är det äntligen slut på denna arbetsvecka!
Bara hem och göra sig iordning innan vi drar till torshammar.

Igår kväll cyklade jag bort till vicky. Hon och mikaela satt hemma hos macke och rensade blåbär, så där blev vi bjuden på kaffe innan vi drog iväg för att leta efter kräftor till kräftskivan på lördag. Efter en lång men väldigt rolig promenad satte dom ner en bur.
Sen vare bara att vänta, så vi promenerade hem till linus för ännu en kopp kaffe och mycket skratt.
Vid halv ett tiden gick jag och vicky hem till henne, eftersom jag skulle upp tidigt och jobba idag, medans macke och linus tog bilen för att kolla om de hade komme nå kräfts i buren, men icke..
Så de får bli till att köpa istället. Men det går ju lika bra. 

Så den här helgen lär bli riktigt rolig. 
Jag måste verkligen komma ihåg att hämta min kabel till kameran så jag kan lägga ut bilder!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0