Bilder

Datum: 2009-08-11 / Tid: 22:49:11
Här kommer bilder från sommarens bravader!

Timråland



Jocke gubben och moi



Stoffes kylskåp innan timråland



Stoffe är en busunge



Grabbarna Grus



Syster och jag



:P



Vi tre



På lördagen skulle vicky steka hamburgare till oss två. Det blev rätt rykigt...



...men resultatet blev riktigt bra



Lördag kväll innan timråland



Linus på Linjen



Vicky var på G



Vi träffade på favorit jerry



:P



Vicky hittade en leksak



Lapin är de bästa!



<3



Helgen slutade med att vi bjöd grabbarna på gatan på tacos, sen bio med Glenn och Jerry

Det var lite bilder från timråland.
Nu kräftskivan



Johan, macke och mikka





Mumma



Mätt på kräfts



Kubb efter maten



tjejerna mot killarna såklart



Johan med Linus Gera



Den döva, den stumma och den blinda



Macke luringen lite full och vicky vet jag inte vad hon pysslar med i bakgrunden :P



Undra varför johan ser så rädd ut? Kan det vara det lilla monster man ser i bakgrunden bakom honom som spökar?



chrille och Vickytoria



Jag och lillgumman



Macke och johan myser, tur jag hade som fick vara med på ett hörn, eller iaf en tuss av mitt hår



Jag avslutar med en bild på Tuffe, Chrille och Gera

Såhär roligt har vi i banér området. Imorn blir det fler bilder. Nu måste jag sussa om jag ska orka upp imorn.
Jag har bara 3 arbetsdagar kvar nu.
Det är med blandade känslor jag lämnar placet.

Sovgott
Puss




Kommentarer
Postat av: Jenny

Skoj med massa bilder =) Ni ser ut att ha haft jätteskoj! =)

2009-08-12 @ 09:36:41
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0