En snabb uppdatering

Datum: 2009-08-04 / Tid: 15:57:24
Det har vare lite dåligt med uppdateringar nu. Tar en liten snabbis nu medans det är lugnt på jobbet.
I helgen har det vare timråland, så sjukt roligt. Det blev en hård helg med tvådagars fylla.
På fredagen så startade förfesten med stoffe och jocke i stoffes nya lägenhete. Vi hade hur roligt som helst. Senare gick vi hem till syrran och fortsatte festa och sedan blev de timråland. Stog mest på dansgolvet hela kvällen/natten.
På lördagen förfestade jag med Vicky och Linus. Vi satt ute på vickys balle i hennes nya ute möbler. Sen blev de dans i vardags och efter de timråland och olearys. En superhelg.

Skriver mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

sv: Hehe, du är duktig du! =) Snart sätter jag igång med träningen och då ska jag också vara uppe den tiden ;) Är du med mig och Frida på "Träningshöst 2009"? =) puss

2009-08-04 @ 16:43:15
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0