Idag så!

Datum: 2009-08-11 / Tid: 11:23:48
Idag tänker jag lägga ut bilder här på bloggen. Ska inte göra något speciellt efter jobbet så jag passar på då.
Igår käkade jag och vicky fiskbullar, pärer och rivna morötter. Jättegott verkligen. Sen vid tio tiden cyklade vi ner till laxodlingen där macke och linus stog och fiska lax. Vi kom precis när dom grillade hammisar. Tyvärr fick dom ingen fisk medans vi var där och tror inte dom fick någon senare heller för linus skulle dra iväg ett sms och det blev något men telefonen har varit tyst på den fronten.
Jag och vicky kom inte hem förrän kl var halv ett inatt. Inte så roligt när jag skulle upp kl halv 6 imorse. Skulle egentligen ha åkt med Johan till jobbet idag men jag trodde det var fint väder ute så jag drog iväg ett sms till han att jag cykla.
Så jag satte på mej linne och solglasögon och trodde det skulle vara varmt och skönt ute. Men de va mörka moln på himlen och regnet kom när jag var vid obs i bydalen. Hoppas att det blir uppehåll när jag ska cykla hem.

Nu ska jag snart äta lunch.
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0