Nära nu

Datum: 2009-08-22 / Tid: 13:18:29
Nu närmar det sig!
Snart drar vi!

Har vare hos frissan för ett tag sen och hon fick fria händer och det blev jätte bra. Tror aldrig jag varit så nöjd nångång när jag lämnat frisören.
Igår var jag hos Linus och drack lite vin, vicky kom lite senare och joinade oss. Hade jätte trevligt fram till han bjöd på sprit från litauen. Det var verkligen ingen höjdare. Den får han behålla för sig själv.

Nu ska jag strax springa bort till vicky igen. Går fan inte att vara hemma, ser ju ut som nån har gjort inbrott i lägenheten min. Har ju fortfarande ingen soffa, soffbord eller tv. Ett stort dansgolv dock.

See ya babies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0