Räknar ner...

Datum: 2009-08-05 / Tid: 21:44:01
...tills det blir fredag!

Då ska vi fara och festa hos Elina i torpshammar. Kommer bli hur kul som helst. Sen på lördagen blir det kräftskiva på innergården. Yeah!

Igår for jag till vicky efter jobbet och käkade, sen var vi ute och cyklade hela kvällen. Tyvärr så slutade kvällen olyckligt. Vi skulle gå till macke och hjälpa honom att rensa blåbär, men vicky råkade snubbla lite på ett cykelställ utanför mackes port så hon faller som en sten rätt ner i asfalten och slår ett hål på knät. Då kom yrkesrollen fram så det var bara att hämta omläggningsgrejer och tejpa ihop såret. Stackars vicky hade så ont :(. Vi kom inte i säng förrän klockan var närmare halv två. Inge roligt när man ska upp och jobba dan efter men vicky va snäll och skjutsa mej.

Nu ikväll tänkte jag försöka lägga mej i någorlunda tid så jag får lite sömn.

Måste komma ihåg att hämta usb kabeln i lägenheten så jag kan lägga ut massa roliga bilder här.

Livet leker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0