29:e december är mammas födelsedag!

Datum: 2009-12-29 / Tid: 12:26:16

G R A T T I S Mammsen!!

Ska fara och fira henne om ca en timma. Blev inge fika hos Hedörn för han var tvungen att fara på jobbet. Jag som va såå sugen på hans kaffe!! Får ta det en annan dag. Måste ju träffa min promendad kompis Nalle oxå, hans underbara Alaskan Malamute.

Nätterna med vicky är numera väldigt skumma. Tror jag ska börja sova på soffan hädanefter, inatt somnade hon före mej, sen helt plötsligt så börjar hon sparka på mej säger åt mej att sluta killa henne på fötterna, jag med min fotfobi skulle aldrig ens komma på tanken att göra nåt sådant. Vicky blev rädd ett tag att det var The ring bruttan som hade krupit under hennes täcke innan hon förtsatte att snarka. Hon jobbar just nu men jag måste höra med henne sen om hon minns det.
Natten till igår hade jag släng av magsjuka så jag kunde inte somna, vid 3 tiden börjar Vicky skrika som en idiot, börjar vända och vrida på sig i sängen och jag tror att hon sett nån som står i dörröppningen. Tillslut får hon fram att "spindlarna kommer från taket ner på mej". Mardröm.

Nä nu ska jag börja göra mej iordning för att åka till mamma.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0