3:e december

Datum: 2009-12-03 / Tid: 09:37:35
Min morgon har inte varit så bra som jag hoppats att den skulle vara.
Jag klev upp med mikka och skjutsade henne till jobbet. Jag behöver ju bilen idag för jag ska göra ett nytt försök att få tag på en sjukgymnast eftersom det var stängt igår. När jag skjutsat henne tänkte jag lägga mej och sova igen men tänkte att det är lika bra att vara uppe för då kanske jag kan somna ikväll.
Satte mej då framför datorn och grejjade på när det kommer upp en ruta att min dator är attackerad av trojan downloaders. Hur många som helst oxå. Hade tydligen inget virus skydd på datorn. Jag panikslagen! Klockan var då runt halv nio och jag visste inte om pappa var vaken så jag tänkte att jag skulle avvakta lite men paniken tog överhand så jag ringde. Tur nog så var han vaken och som den unerbara pappsen han är hjälpte han mej fixa det <3

Min rygg känns riktigt hyffsad idag faktiskt. Jag tänkte jobba på måndag igen och då får det bära eller brista. Jag hoppas bara adecco låter mej fortsätta jobba. Jag tänkte simma en sväng idag oxå och sitta i bastun ett tag.

Nu ska jag käka lite frulle och dra in till fillan sen.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0