7:e December

Datum: 2009-12-07 / Tid: 13:26:36
Shit va tiden går fort här på ön. Redan 7:e december. Nu är det bara 15 dagar innan vi får åka heeem!! Ska bli så roligt att träffa alla hemma.

Nu ska jag lägga in lite nya låtar på mp3:n, sen är jag laddad till 110% att jobba. Har saknat laxarna när jag varit hemma. Jag har även träningsvärk sen simmningen. Skönt!

Nu blir lite bilder sen lördagen!



Bursdags barnen. Miro, Vlado, Thomas och Joachim



:)



Joachim är så grymt duktig på att göra tårta. God som satan!



Spriten uppradad



Mikka vill visa att tårtan var riktigt god :P



<3



Tatiana, Marie och Thomas



Jag, Joachim, Marwell och Louise



Söta Thomas



Teknikern på fabriken Magne tittade förbi



Jag och Mikka



Jag vet inte riktigt vad vi pysslade med när vi kom hem till Marie och Louise :P

Nu ska jag börja dra på mej fisk kläderna, måste svänga in på bunnpris innan jobbet och köpa mjölk

Vi hörs när jag kommer hem.
Hoppas att ryggen håller. Börjar bli lite nervös nu...

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0