Ahoj..

Datum: 2009-12-11 / Tid: 12:09:36
.. som vi säger på slovakiska.

Idag är det äntligen fredag. Fredagar= våffeldagar på Leröy. Hade funderingar på att köpa ett våffeljärn ett tag, men efter ett halvår på leröy så tror jag inte jag kommer va så sugen på våfflor nå mera.

Nu börjar folk från fabriken att börja åka hemåt över kul. Miro och Marie skjutsade Tatiana och Anzelm till flyget i Trondheim inatt. Det blir en slovakien visit för dem.
Lite tråkigt att vissa åker hem för alltid.

Igår gick linjeledarna och tog kort på oss när vi stog och jobbade. Vid halv tio stog jag och Zoltan på vakuum maskinen där Linjeledare Elin slängde upp en kamera i ansikten på mej. Smiiiiiil, sa hon och jag gjorde nån min som skulle föreställa ett leende. Kjempebra sa hon när hon tittade på bilden. Hur kan bilden bli kjempebra där man har svarta ringar under ögonen, fisk i ansiktet, blåmössa och hörselkåpor på sig? Vet inte de ja. Jag måste höra idag vad dom tänkte göra med dom där bilderna. Hoppas dom inte lämnar Leröys väggar iaf.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0