dags att sova?

Datum: 2009-12-12 / Tid: 03:23:14
Nu snarkas det i alla tre sovrum i huset, inklusive vårat rum där Mikka snarkar för fullt. Mikka är en hejjare på att prata i sömnen och nu på sista tiden brukar jag svara henne.. I SÖMNEN. Jag har inget minne av det förrän hon brukar säga det på morron. Skumt. Tack och lov så går hon inte i sömnen. Sånt är bara läskigt.

Jag kanske ska göra ett ryck och försöka sova jag oxå. Hade tänkt sett lite High Chaparall med Filip och Fredrik men det kommer bli så sent då innan jag somnar. Som sagt ska ju jag och Louise ut på road trip imorn.



Vi var bara tvungen att göra en liten pose vid hjorten i Fillan i söndags, lite lätt bakis och nybadad :)



Nu blir det sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0