:)

Datum: 2009-12-14 / Tid: 00:15:06
Förut blev det bak för hela slanten. Mikka skötte lussebullarna, som för övrigt vart as goa. Sen blev det pepparkakor, som inte blev riktigt lika lyckade. Vi brände första plåten och hade den andra i lite för kort tid. Men vi hade iallafall roligt medans. Sen blev det Gladiator och fika. Mysigt. Nu har Mikka släckt lampan men jag tror jag ska se lite high chaparall så jag får skratta lite.



Bakar peppisar för fullt



Vi hade inga pepparkaks formar så fantasin fick flöda fritt



Jag gjorde ett självporträtt i form av en peppis



Första plåten: bortglömd i ugnen och BRÄND



Andra plåten svällde rejält i ugnen



Jag var rädd att bränna den så den åkte ut lite för tidigt. dom smakade roligt.



Den här peppisen tillägnar jag min kära syster. Den heter Charlie the Unicorn (som hon hatar) :P



3:e advens mys. Varm choklad och lussebulle is da Shit!

nu blir det nörda framför web tv!

Hade

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, tack så jävla mycket! =P Mysigt att baka =) Jag ska baka kola idag.

2009-12-14 @ 13:11:05
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: marie

HAHAHA! :D dom smakade roligt! :D

vilka himla söta pepparkakor ni fick till, heheheh. jag fick mej allafall ett gott skratt. :)

vi har just laddat men en till pepparkaksdeg.. (!).

så nu jäklar blir det baka av!



ses sen ;)

2009-12-15 @ 17:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0