...

Datum: 2009-12-24 / Tid: 23:39:32

Ja då var denna julafton snart över. Jag har haft en supermysig jul med min familj. Vi har ätit alldeles för mycket god mat, alldeles för mycket godis och druckit alldeles för mycket julmust. Men det är väl så det brukar vara på julen. Jag har fått många jättefina julklappar, har jag trots mitt otroligt hemska humör varit snäll iår? Tydligen. Tack så mycket pappa och Johanna. Och tack lillebror patrick för filmen. Kommer säkert vara superbra <3

Nu när jag har varit i timrå några dagar känns det som Hitra bara varit en dröm. Allting är som i en dimma. Precis som jag har drömt det. Saknar tjejerna, men är så glad att jag får spendera tid med min familj och min underbara Vicky. Det är fan sant att jag inte är hel när hon inte är i närheten. Du kompleterar mej, och jag dej.

Imorn ska jag ut till maami och fira jul, ska bli så roligt att träffa henne. Var ett tag sen. Kommer bli mysigt. Sen blir det förfest och utgång. Kommer bli kanon.

Nu ska jag snart höra vart vicky är så ska hon hämta upp mej hemma hos pappa, då ska vi hem till henne/oss och byta julklappar.

God Jul igen!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja man äter och dricker för mycket gott varje jul. Men det är man värd ;)

2009-12-25 @ 10:24:59
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0