Fika

Datum: 2009-12-01 / Tid: 21:10:20
Nu har vi just kommit hem från Louise och Marie. Vi såg norska julkalendern och fikade. Väldigt mysigt. Bulgarerna som flyttat in verkar rätt knepiga dom. Tycker synd om tjejerna och viktor som måste dras med dom. Igår hade det gått en propp, och enligt bulgarena så kan dom allting, så då kunde dom genierna såklart fixa det. Men dom hade gjort nå hemmabygge och kunde ha eldat upp hela huset. Sen när står man med ståltråd och kniv för att byta en säkring? Dumma människor.




Frukost hemma hos Vicky



Vicky såklart!



Vi



(L)



Vicky överraskade med go middag...



...potatisgratäng och fläskfilé



träffade min vän jocke en sväng



Syrran oxå



Jag tickis och Syster Jenny

Nu tror jag att jag ska slå igång en film eller liknade. Skulle ju ta med mej böcker hemifrån,  men när jag packade upp igår så fanns böckerna inte där. Måste ha lagt ifrån mej dem hemma nånstans.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0