Freeedag!!!

Datum: 2009-12-18 / Tid: 17:43:08
Gud va skönt det är med fredag. Den här veckan har gått så sjukt fort. Det var ju helg nyss! Men jag klagar inte.
Det har gått bra på jobbet idag. Stog och rippade första perioden på en och en halv timma, sen resten av dagen stog jag på vakuum maskinen. Jag älskar verkligen den platsen. Tiden går så fort då. Vi hade även "trim" idag oxå. Ser så roligt ut när alla fabriksklädda människor har gymnastik. Det har även spelats julmusik hela dagen nere i fabriken, stämningen har varit på topp hos alla tror jag.

På frukosten hade jag och Louise en intressant pratstund om polacker. Vi kom fram till att polacker faktiskt är snygga. Har alltid tänkt mej polacker som konstiga fula människor, men fel fel fel. Dock är det en ny polack som började för några veckor sedan, han är lång som en flaggstång. Ser lite roligt ut när man står bredvid honom på rippelinjen. Han står på golvet och jag står på en platta som är höj-och-sänkbar och han är ändå längre än mej då. hehe.

Inatt klockan 2.00 far jag och Louise iväg mot trondheims flygplats för att skjutsa Marek och Maria. Vi lär va hemma runt 7 tiden imorn. Mysigt att åka bil. Men ska passa på att sova några timmar nu och sen packa ihop alla mina grejjer jag har här i huset, för imorn så flyttar vi!!!! Kommer bli kanon!

Vi hörs lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0