Funny

Datum: 2009-12-14 / Tid: 02:58:11
Det är verkligen bevisat att jag är en äkta nattmänniska. Hur soft som helst att va vaken på natten. Jag är piggare på natten än vad jag är på dagen. Hade dock försökt vända tillbaka lite på dygnet nu i helgen med tanke på att på tisdag och veckan framåt går vi in på dagshift. Jag lär ju ska lägga mej före elva om jag ska palla arbetsdagen.
Måste nog seriöst försöka ta tag i mina sömnproblem...
Men det får bli efter jul. Dygnet lär inte vara det normala när jag är hemma då i 2 veckor. Jag och Vicky lär ju vara vaken rätt så länge om nätterna skulle jag kunna tippa på.

Nu har jag iaf sett några avsnitt av high chaparall. Grymt. Såg ett avsnitt med Steve-o. Grymt skön människa. Går dock på alla droger known to men. Även i programmet. Men det var rätt underhållande. När jag ser sånt är jag glad att jag aldrig hållt på med sån skit.

Nu ska jag göra ett tappert försök att sova.

Night night

The Pretenders- GoodBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0