Ge mej opium!

Datum: 2009-12-05 / Tid: 00:43:05
Tankarna bara snurrar i mitt huvud. Kommer ju inte få nå lön på måndag som jag egentligen skulle fått om jag hade jobbat nåt, hyran som ska betalas varje månad på lägenheten som står tom och väntar på mej hemma i timrå. 3 lax som ska pungas ut varje månad, julklappar som ska handlas för pengar jag inte ens har. hur ska detta gå?
Jag är så trött på att inte kunna somna på kvällarna. Jag får panik när jag ligger i sängen och inte kan somna. Önska jag hade en halv liter opium att andas in. Eller iaf en liten trasa med några droppar skulle nog räcka. Varför föddes man inte till en morronmänniska istället för en nattuggla. Nu har jag iaf roat mej med "Mitt i nyllet"på webtv. Det är så sjukt roligt. Det ska jag ha i bakhuvudet att jag kan se när jag behöver muntras upp.

Nu ska jag se några fler program och hoppas på att kunna somna efter det.


Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0