Heeeelg!!

Datum: 2009-12-12 / Tid: 00:02:11
Nu har vi äntligen fått helg. Det blev lite övertid idag oxå. Inte dumt alls mina vänner. Kände dock att jag bara ville hem men visst offrar man sig för laget. Inte som vissa andra som bara lämnar sin plats prick 22.30 och sticker hem. Det har varit en bra kväll på jobbet. Poppat musik i m p3:n och livet har kännts kanon.

Imorn tar ska jag och Louise fara iväg på lite sightseeing runt Hitra. Vi tänkte även ta en vända ut till grannön Fröja. Vi hoppas på finväder så vi kan få några fina kort.




Såhär såg vi ut alldeles efter jobbet



Jobbar outfiten

Från det en till det andra har jag lagt över bilderna från Mikkas kamera sen turkiet.





Hahha fråga mej inte vad jag och Vicky håller på med :D



Hahah, roligt hade vi iaf!



Jag diggar mitt stora partyglas!



Jag var bränd men ville ligga i poolen ändå, då löser man det lite smart :) somnade gott därunder kan jag lova :)



Mikka och Jag i turkland

Nu ska vi se en film och mysa på!

Imorn får ni se bilder från min och Louise trip :)

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0