Hestvika

Datum: 2009-12-19 / Tid: 21:32:27
Nu är vi äntligen Hestvika bor! Just nu ligger jag i min säng i vita huset i Hestvika. Så grymt skönt att vara här. Tycker lite synd om Bulgarerna som fick ta vårat stökig hus. Men varken jag eller Mikka vill direkt städa upp efter andra. Men nu äre slut på de :)

Vi har just kommit tillbaka efter middag på Marinan. Skönt att kunna ta en promenad dit. Så vi unnade oss ett glas vin och en supergod pizza. Norges pizzor slår sveriges med hästlängder.

När vi hade packat in alla grejjor i huset så satt vi och pratade lite med Victor (som oxå bor här) och varvade ner efter flytten. Kom på att det skulle vara gott med chips och dipp till kvällen. Klockan var då 17.52 och bunnpris stänger 18.00. Jag och Mikka tittade på varann en halv sekund och rusade sedan i panik ut till bilen, sen vare bara gasen i botten till affären. Kom fram 17.58 så vi hann med två minuters marginal. Vi körde dock väldigt lugnt hemåt senare.

Nu blir det bara till att chilla i detta varma (underbart) hus. Saknar inte vårt kalla hus ett dugg. Tänkte se Tomb Raider och äta chipsen och dippen som vi riskerade liven för. Är så trött efter gårdagen så det lär nog bli en relativt tidig kväll.




Sånt här bombnedslag var det igår när vi packade




Blev en lättare chock när vi skulle åka bort till Louise sent i gårkväll och marken var alldeles vit


Hade rätt mycke bilder jag skulle lägga upp men det verkar inte vilja sig riktigt. Får se om det fungerar senare.

Nu ska jag försöka hålla ögonlocken öppna ett tag till.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0