I Timrå

Datum: 2009-12-23 / Tid: 12:54:26

Nu är jag hemma i timrå igen. Resan igår gick bra. Vi for vid kvart i 3 kanske och kom hem klockan ett. Vägarna var halkiga så vi körde lugnt hela vägen. Hellre får det ta lite tid än att man hamnar i diket.
Mikka släppte av mej hemma hos vicky inatt, så vi surrade på en stund innan vi gick och la oss. Stackars Vicky skulle upp och jobba idag 9-18. Jag var så trött när hon gick så jag minns knappt vad hon sa till mej.
Nu väntar jag på att pappa ska sluta jobbet så ska jag låna hans bil och fara in till birsta. Fyy vad jag gruvar mej. Pratade med Johanna för ett tag sen, hon hade precis kommit därifrån och det var kaos som vanligt. Hatar julruschen. Bilköer långa som jag vet inte vad och inga parkeringar. Men jag tänker inte vara där längre än nödvändigt. Hoppas på att det kommer gå snabbt och smärtfritt.
Ikväll ska jag på uppesittarkväll till syrran. Kommer bli skojjigt.

Nu ska jag göra mej klar innan pappa kommer.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0