Nirvana

Datum: 2009-12-18 / Tid: 23:32:16
Igår kväll när jag inte kunde somna för tankarna snurrade som vanligt så började jag av nån konstig anledning att tänka på Kurt Cobain. Vet inte varför men så blev det. Tänkte på hans liv och hans död. Tragiskt. Men sånt är väl livet för vissa ibland. Synd bara om hans då 2 åriga dotter som han lämnade. Själviskt. Men jag gillar han ändå.
Konstigt vad man kan komma och tänka på grejjer.

Nu ska vi åka bort till Louise och äta pepparkaksdeg och baka om det blir nåt kvar. Vilka svullon vi är :D

Sen äre bara att försöka hålla sig vaken till 2 då vi drar iväg. Kunde inte somna förut när jag tänkte ta en nap.

Hade fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0