Övertid idag!

Datum: 2009-12-10 / Tid: 00:01:02
Idag blev det övertid. Inte dumt alls. Vi har precis kommit hem nu och är rätt trött och sliten. Kvälllen i övrigt har gått bra. Blev bara så grymt trött sista passet. Ibland älskar jag mitt liv här i norge, men saknar samtidigt mitt liv i sverige. Jag lever så tryggt i denna bubbla här utan problem, medans alla problemen väntar på mej i sverige. Enda som fattas här är min tvilling Viktoria. Saknar henne så mycket.

Bilen vi har här på ön är bra på alla sätt och vis, utom en liten detalj: Tutan. När vi for till jobbet idag skulle jag tuta när vi for förbi han-den-trevliga-killen-jag-träffa-på-festen´s hus. Vi låg båda på tutan hela vägen förbi huset, och han hörde den inte ens. Hahaha. Bilen framför borde trött vi va tokig. Dumma svenskar.

Idag pratade jag med adecco kim och det var bara positivt. Han sa att det bara var att köra på så länge ryggen orkar. Den ska orka länge har jag bestämt :).

Vi fick även med oss några kilo lax hem från jobbet idag. Det säger vi inte nej till.

Nu ska jag nog ta och sova för imorn har Louise fixat så vi börjar 12 istället för halv 3. Greit!

Hade



Jag och syster Jenny

Kommentarer
Postat av: Frida

Skönt att den var klar iaf :) Men hur går det med lägenheten hemma då?

2009-12-10 @ 08:16:54
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: angel

tackar.

2009-12-10 @ 11:50:55
URL: http://autumgirl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men fy vilket hemskt kort! Ska sluta ställa upp på att bli fotograferad! :P

2009-12-10 @ 17:27:51
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0