sista dagen på år 2009

Datum: 2009-12-31 / Tid: 16:11:24

Idag känns det något bättre. Mår dock inte så bra och är inte taggad för fest. Jag hade planer på att åka hem till pappa och fira nyår med min älskling Lill Isa. Pappa och alla ska till vickys familj och fira. Men det skulle inte vara nån höjdare att vara ensam på tolvslaget och jag har gett stränga order till vicky att hon inte får vara med mej om jag ska vara ensammen. Vill inte förstöra hennes nyår oxå. Men nu har jag just klivit ur duschen och sa till vicky att jag ska göra ett tappert försök att tagga till. Men det är för hennes skull! Men om det inte skulle gå alls så är chrille nykter så han kan köra hem mej.

Så jag önskar er alla ett GOTT NYTT ÅR!
 Hoppas 10 blir bättre än 09, iaf första halvan av 09. Sista halvan har jag haft the time of my life.

Hade


Kommentarer
Postat av: Frida

Gott nytt år här också :P



Vad gjorde du igår nu då?

2010-01-01 @ 12:35:38
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0