Slovaker vs Polacker

Datum: 2009-12-06 / Tid: 19:14:30
Igår var det fest!
Det var riktigt roligt måste jag säga. Men drama på höd nivå. Otrohet, strulande personer, slagsmål, en gråtande slovak mot min axel...
Men i det stora hela var det riktigt roligt. Synd bara med otroheten som drabbade min vän, och när en slovak och en polack började slåss. Vem som helst skulle väl ha kunnat bråka men inte dom.
Jag träffade dock en jätte trevlig gutt som var en gud på att dansa. Så man svirade runt på dansgolvet bra många låtar i olika dansformer. Synd bara att jag suger på styrdans.
Inatt sov jag, Marie, Louise och Joachim hemma i maries rum. Trängde ihop oss alla där i sängen. Trångt och varmt men mysigt.

Idag har jag, marie och mikka vare inne i Fillan för att simma. det var inte en enda längd simmat för mej. Jag låg på en rund badleksak och flöt runt i bassängen och var nog mest i vägen för alla.
Efter badet gick vi på hjorten och åt grymt god pizza. Ångrar dock nu att jag inte stoppade mitt ätande i mitten av pizzan. Vart lite för mye där på slutet.

Jag ska lägga in bilder från festen sen eller imorn.
Nu blire filmen 300 med Mikka

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0