Torsdagen avklarad

Datum: 2009-12-10 / Tid: 23:10:16
Idag började vi som sagt klockan tolv. Det gick bra hela dagen ändå tills jag hittade en laxlus. Önskar att jag aldrig sett den. Tur att dom dör av kylan iaf. Gillar inte laxlöss ja.
Så skönt med fredag imorn. Tanken är att vi ska in till Fillan och träna imorn innan jobbet men jag tror jag tänker hoppa över det. Känns som jag måste sova. Får se hur de känns imorn.

Har inte hänt nå speciellt på jobbet. Jag börjar gilla litauen bröderna lite mer faktiskt, ogillar mer och mer bulgarien bröderna. Dom är ju helt bakom flötet. Hoppas dom inte blir långvariga. Stackars Louise och Marie som måste bo med dom.

Nu ska jag lägga mej och sova.

Måste säga G R A T T I S till Joachim som tog körkortet idag.

Sovgott

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0