Ursäkta mej

Datum: 2009-12-28 / Tid: 12:32:16

Nu har det verkligen blivit dåligt med bloggandet. Men har haft så fullt upp hela tiden.
På juldagen gjorde jag en tatuering hos Marcus Öhlén. Jag blev jättenöjd. Sen firade vi jul hemma hos mamma och det var mysigt. Fick en kanonfin Ipod som jag verkligen behövde. Tack tack.
Sen blev det utgång med gänget. Förfesten var kanon, men det var sådär på krogen.
Annandagen var till att ligga i vickys soffa och må konstigt.
Dagens var iaf när vicky skulle ringa och beställa pizza, just innan hände en grej så jag började as garva, vicky kunde inte hålla sig heller så hon skrattade sig genom hela beställningen. Mellan anfallen fick hon repetera beställningen ett X antal gånger. Men det blev rätt iaf.
Vid nio på kvällen låg vi fortfarnade i pyjamas och mådde konstigt när grabbarna ramlar in här, redo för ny fest. Jag vet inte hur det gick till men helt plötsligt är jag nyduschad, sminkad och sitter med en gogg i handen. Den kvällen var kanon, var på aveny men det var nästan inte en människa där. Har nog aldrig sett så lite folk ute nångång. Men vi hade roligt ändå.

Nu är vickys mammi och pappi här för att sätta upp en ny fläktkåpa åt henne. Sen jobbar vicky från 14.00 till 18.45 :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0