Fredag!

Datum: 2009-07-31 / Tid: 13:10:43
Det är aldrig fel med fredagar. Så skönt att bara jobba till klockan två och sen vara ledig hela helgen. Så nu är de bara ca en timma kvar innan jag lämnar mina fina ATläkare och drar hem.

Igår var jag, Johanna och hennes bror william och fiska i ljustorp. Tyvärr så blev det inge fisk men det var roligt ändå.
Tänkte berätta lite vad jag ska göra i helgen.
Nu efter jobbet ska jag och jocke fara in till stan en sväng. Han hade lite grejer att fixa som jag inte kommer nämna här. hehe. Sen blire hem och göra sig klar för att sedan fara till jocke och knäppa första ölen. Man är bra sugen nu. När vi vandrat in i dimman så blir det timråland. Hoppas att det är nå bra där.

Sen på lördag ska jag förfesta med vicky och grannarna på banér. Sen blire förmodligen timråland igen då. Jag kör en hel helg :)

Måste på bolaget oxå innan jag far hem. Blir nog en låda lapin denna helg. Ska även hämta ut en vågtång som jag beställt från eleven.se. Hoppas den funkar bra!

Nä nu ska jag ta och göra lite nytta innan jag far hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0