Klar för sängen

Datum: 2009-07-23 / Tid: 22:16:28
Nu har jag duschat, fikat kladdkaka och packat.
Jag har precis lagt mej i sängen med datorn för att kolla lite bloggar och lyssna på musik innan jag somnar, men såklart har jag glömt mina linser i ögonen så jag måste kliva upp igen och ta ut dom.

Gud vad jag längtar tills jag slutar jobbet imorn så jag får åka till Ica. Inte affären då utan min Erica. Men först måste jag genomlida en jobbardag. Men det ska nog gå ganska lätt med tanke på att grek läkaren har mottagning. Då har man nånting att vila ögonen på iaf.

Nä nu måste jag orka ta mej upp ur sängen och plocka ut mina extra ögon.

Sov gott!!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hello Sis! Du prenumererar väl på min blogg på Bloglovin? ;) Jag prenumererar på din iaf =) Puss

2009-07-24 @ 16:37:10
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0