Regn :(

Datum: 2009-07-20 / Tid: 19:37:30
Usch vad jag inte vill att det ska regna. Imorse när jag cykade till jobbet regnade det ingenting. Det kom lite droppar när jag var vid obs ungefär. Men sen var det som himlen öppnade sig. Har ju spöregnat precis hela dan. Jag hade väldigt turatt min underbara tremänning Vicky kom förbi sjukan och hämtade upp mej och cykeln när jag slutat. Annars skulle jag nog blivit rätt blöt.
Det gick väl hyffsat på jobbet idag. Det var bra läkare och rätt lugnt. Men de va mycket sår på frakturjouren på morgonen och det tycker jag inte om. Hatar att lägga om sår. Det gör väl inget om det är ett litet sår som man bara kan lägga en kompress på, det är värre när någon har kapat sina fingrar som man måste lägga om. Jag tycker att det är så svårt att veta vad jag ska lägga på för nåt. Men men... bara 4 veckor kvar.

Nu ska jag se lite tv och sen blire nog sängen tror jag.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kämpa på! Snart slut på sommaren! puss

2009-07-20 @ 20:18:11
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0