Då var denna dag gjord

Datum: 2009-03-31 / Tid: 20:44:56
Idag vare första dagen på mariedals hemtjänst, gick väl bra med de va så himla mycket att göra. Men de ska nog gå bra.
Efter jobbet åkte jag och R och storhandlade på willys. De vart en del mat. Va nästan tomt i kylen innan men nu är den smockfull :D.

Efter en middag bestående av grillad korv och rödbetssallad gick jag och Vicky och Marcus och tränade, jag körde ben, mage och rullband. Det gick jätte bra. Dock inte rullbandet när jag har såna skavsår.

Johanna berätta idag att hon fått deklaration så nu väntar jag på min. Hoppas och Hoppas att jag får tillbaka pengar. Skulle inte alls sitta fel med lite extrapengar till midsommar!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag fick skatta. Hela 310kr ;) haha

2009-04-01 @ 17:45:30
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0