Känns konstigt

Datum: 2009-03-27 / Tid: 20:26:12
Idag ringde min förra chef och erbjöd mej ett vikariat på mariedals hemtjänst, för dom som inte vet så har jag blivit varslad så jag har bara en månad kvar att jobba, och om jag  säger nej till ett vikariat hamnar jag längst ner på förturslistan. Men grejen är att jag börjar på mariedal på måndag till veckan, ville ju vara kvar i poolen sista månaden så de kändes lite konstigt att tänka: Idag är min allra sista dag i poolen. Men de blir nog bra tillslut, synd bara att marieldals schema är skit!!

Ikväll är Broder här och ser film med mej. Vi har proppat Bylla och nu ser vi på Patrik 1,5. Den är såå bra.

Skriver väl ett till inlägg innan jag går och lägger mej sen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0