Man mår som man förtjänar

Datum: 2009-03-29 / Tid: 22:13:54
Kan jag verkligen påstå att jag gör, skulle inte ha tagit dom där 3 sista ölen :P men roligt var det.
Först var vi hemma hos syrran på förfest, alla utom jag och johanna drog därifrån vid nio, dom skulle in på railway och se när syrrans kille spela, men jag och johanna förtsatte festa i jennys lägenhet innan vi for in på olearys i stan. Där mötte vi upp Stoffe och Jocke, sen höll vi till på dansgolvet resten av natten. Kul va de.

Imorse vaknade jag inte förrän klockan var 2! Brukar aldrig sova länge dagen efter. Men skönt vare.
Ikväll har jag, Robert, Ingela, Carina och Betty vare på Tandoori och ätit middag. Åt förrätt, varmrätt och efterrätt drack även en cosmopolitan. Allting var jättegott.

Nu tror jag nästan jag ska gå och knoppa. Är lite små seg måste jag säga.


Natt natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0