vår?

Datum: 2009-03-19 / Tid: 14:40:26
Mmm, riktigt vårväder ute. Men den här tiden blir man ju så lurad, idag äre soligt och nästan varmt ute, imorn kanske man vaknar till snöstorm och skit. hehe.
Jag är så uttråkad så jag dör. har varit  hemma från jobbet hela veckan, finns inge värre än att bara ligga och inte göra nånting. Tänkte iaf gå ut en sväng sedan. Tur att man har Lill Isa som sällskap.


Till veckan hade jag tänkt simmat på simhallen, har ju kort där, men de sket sig ju eftersom jag ska tatuera mej på tisdag. Men hinner kanske på måndag efter jobbet. Måste komma i form nu när det bara är 2 månader kvar tills vi far till utlandet. *längtar*




Mammas Älskling




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0