Dåligt

Datum: 2009-05-02 / Tid: 23:05:06
Det har varit väldigt dålig uppdatering på sista tiden, det har inte hänt nånting värt att skriva om. Jag har så sjukt ont i min axel, vet inte vad det beror på men jag kan knappt göra nånting med den armen.

Jag har iaf sett världens bästa film, TWILIGHT! Jag hade tänkt se den på bio men de blev aldrig av, sen hörde jag så många prata om den och jag läste mycket om den överallt, så jag var tvungen att köpa den. Grymt bra film, den levde verkligen upp till förväntningarna!



Det gör inte filmen sämre att Puddingen Robert Pattinsson spelat vampyren Edward Cullen. Jag tror alla som ser filmen får en liten crush on him!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0