...

Datum: 2009-05-14 / Tid: 22:55:58
Just nu sitter jag och ser kitchen nightmare. Han är inte nådig Gordon Ramsey. Men man blir hungrig av att se all mat. Just nu gör dom pizza som ser grymt god ut :)

Efter att jag stängt gymmet gick jag ett varv runt edsgården. Det var jätte skönt. Älskar att vara ute och gå när de är sommar ute. Bara jag har musik i öronen kan jag gå hur länge som helst. Det känns att jag har gått mycket den här veckan för jag är öm i benhinnorna.
Om precis 2 veckor är vi på kreta!! Jag längtar så jag dööör! Måste fara in på birsta och försöka hitta en bikini. Tycker de är så svårt att hitta bikinis. Dom kan vara snygga när dom hänger men när man tar på dom ser de ut som "hej kom och hjälp mej". Men nån ska jag väl hitta tycker jag.

Nu ska jag sova!
Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Frida

På cubus har dom fina nu men jag vill ju ha boxertrosor till och det är nästan omöjligt att hitta men jag hittade det på cubus iaf :D

2009-05-15 @ 16:38:31
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0