Lite bilder sen helgen som varit

Datum: 2009-05-21 / Tid: 23:20:49
På fredagen hade Frida födelsedags förfest som jag drog till en liten snabbis innan det var dags för krogen där jag mötte upp min dans partner Stoffe och Persson. Det var dock bara jag och Stoffe som dansa då Persson kände sig stel i höfterna :)





Fina Frida och Erika på förfesten



Erika :D



Stoffe söderman och Moi



Precis när krogen stängt. Vi var nog lika onyktra allihop. Jag hade drucke lite tequila.
På bilder är iaf, jag, stoffe och Persson

Måste bara säga att jag och stoffe har lite roligt när de gäller drakarna som brukar stå ute på gatan i stan. Varje år brukar vi alltid fula oss och ta bilder efter krogen.


Sommaren-07


Sommaren-08


Sommaren-09
Premiär turen förra helgen



Jag är tvungen att lägga upp den här bilden sen förra sommaren. Den är ju så skön!
Nog med drakbilderna

På lördagen var gänget på olearys (red room?) i timrå och såg när Errols spela. Mycke folk, bra musik och god öl.



Syrran och Tobbe var där...


...där var även Olle och hans kompis



Errols med deras sköna meduza covers


Malin, Danne och Niklas



Mina damer och Herrar: stoffe och jocke!



Jag träffade min dagmammas son som jag inte har träffat på över tio år

Nu orkar jag verkligen inte lägga ut nå mer bilder!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, "Sommaren -09" åsså sitter du i täckjacka ;P

(Det är inte Olles tjej som är på kortet utan en tjejkompis :P) Puss puss

2009-05-22 @ 13:04:25
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Elina

Ja det var faktiskt kallt där mitt i natten. :P

2009-05-22 @ 13:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0