Mhm

Datum: 2009-05-04 / Tid: 22:13:11

Idag har varit en riktig slödag, jag gick till syrran kl 14 ungefär. Jag var tvungen att låta henne se Twilight, men hon tyckte inte den va så jättebra, hon trodde den skulle vart bättre, vilket jag inte kan förstå som är helt frälst i filmen. Är sugen att köpa hem böckerna. Nästa film i serien, New Moon, har inte biopremiär förrän den 20/11, ganska länge dit då och jag kan ju inte riktigt vänta på hur de fortsätter, så då är de perfekt att läsa böckerna.

Vi såg även komedin YesMan, den var jätterolig. Jim Carrey är såå himla bra.

Giftiga vampyren Edward i Twilight

 

 

JIm Carrey i Yes man

 

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Blir nog snart sängen tror jag. Jag bäddade rent i sängen imorse  och det är så himla skönt att lägga sig då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0