Snart slut

Datum: 2009-05-06 / Tid: 20:43:00

Nu är det snart slut på denna jobbarkväll. Sen jobbar jag imorn till 16, efter de ska jag direkt ner på gymmet och jobba fram till 21. Så de blir en riktig långdag kan jag lova.
Men jag har ju våran efterlängtade kryssning att se fram emot!! Kommer bli lika roligt som förra gången. Jag tänker iaf inte må så dåligt som jag gjorde sist på söndag morron, hehe.

Nu ska jag vänta in tiden bara att klockan ska bli 21 då ska jag, vicky, Jocke, Jens och Frida åka på kebaben och äta pizza :) mumsigt
Hade egentligen tänkt träna efter jobbet men det får bli en pizza istället :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du får inte blanda så många olika färgade drinkar denna gång nudå;P hahaha

2009-05-06 @ 21:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0