Tränat

Datum: 2009-05-12 / Tid: 20:28:49
Nu har jag precis kommit hem från gymmet. Hade inte tänkt träna nåt idag för jag var så grymt trött, men brorsan övertalade mej så de blev ett ben, rumpa, mage pass. Benen är stendöda på mej nu, höll knappt på att ta mej hem från gymmet, långbacken hem är inte skönt när man kört slut helt på benen.
Lär ju kännas ganska bra imorn skulle jag kunna tro.

Nu tänkte jag beställa sprit från taxfreen tills att vi åker till utlandet, pappa har skickat en länk till mej så jag tänkte se om de funkar nu. För en vecka med party måste man ju ha billig(are) sprit men sig :)
Skriver ett inlägg till innan jag går och lägger mej

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0